Sunday, October 16, 2016

Handel Strategieë Newton

Hier by handel strategieë weier ek om iemand con om te dink dat dit 'n maklike loopbaan en dat quotwith net 5 minute per dayquot jy 'n fortunequot kan quotmake. Maar met die hulp en leiding van myself en ander handelaars op hierdie webwerf kan jy jouself te ontwikkel in 'n hoogs suksesvolle handelaar. Dit is my missie is om jou te voorsien met die inligting en handel strategieë, en verstandelike vermoë wat jy nodig het om 'n beter, goed ingelig handel besluite maksimalisering jou besigheid potensiaal te maak. Alhoewel ek bevooroordeeld, die terrein is uitstekend. Ek is seker dat jy baie juwele sal vind beide op die hoof webwerf en deur middel van die forums. As jy vind dit is nie vir jou sal ek ook besef dat, as jy nodig het om uit te vind 'n strategie that39s gemaklik vir jou. Jy sal vind (hopelik) 'n uitstekende bron vir jou leer en handel onderwys, en wat ek dink die belangrikste van alles is dat so 'n klein fooi gebaar hou die webwerf duidelik van die rowers wat blykbaar die meeste van die gratis webwerwe en forums ruïneer. Ek probeer om 'n goeie veilige omgewing vir handelaars en ek regtig wens dat jy kry wat jy is op soek na here. Thu, 18/02/2016 - 18:49 - Phil Newton Webinar Replay - 3-stappe tot die vind van Warm Aandeel To wins uit Vandag met tot 78 Akkuraatheid Die 3 fundamentele vrae vrae al handelaars vra is. Wat doen ek handel Hoe kan ek handel dit Wanneer moet ek handel dit maak akkurate handel besluite is die gevolg van die beantwoording van die 3 vrae. - As jy dit doen reg jy kan ook sien tot 78 van die handel as winsgewend - As jy dit doen my manier kan jy dit un doen onder 20-minute Dit is die herhaling sodat daar geen registrasie vereis In hierdie webinar op Woensdag 17 07:00 GMT Phil kry regs af na die beantwoording van hierdie vrae sodat jy nie meer hoef te probeer en uitvind wat antwoorde op jou eie. 3-stappe tot die vind van Warm Aandeel om wins uit Vandag met tot 80 Akkuraatheid Daar is net soveel ure in die dag waar jy kan sit op soek na die voorraad kaarte en wonder presies wat jy moet doen of as jy iets nou moet doen. Aangesien die uur verdwyn en jou wins daal met elke huiwering en swak besluit Phil het meer as 20-jaar spandeer uitzoeken dinge op die harde manier, sodat jy nie meer hoef te wonder wat om handel te dryf of wanneer om handel te dryf of selfs as jy moet handel op almal. Gedurende die webinar sal jy 'n 3-stap proses wat minder as 20-minute neem om aandele te vind om handel te dryf vandag leer. Jy sal 'n proses wat Phils studente sien tot 78 van die ambagte geplaas wat 'n gesonde wins 3-stappe tot die vind van Warm Aandeel om wins uit Vandag met tot 78 Akkuraatheid Verder leer. Registreer vir die webinar en jy sal toegang hê tot die aanbieding Live warm voorrade gereed om toegang te handel om die herhaling Phils gefiltreer heelal van aandele te vind - volg die instruksies aan die einde van die presentaiton en jy sal 'n afskrif van my voorraad lys Geniet Hit kry antwoord as jy enige vrae het Phil Wed, 2014/05/11 - 21:40 - Phil Newton opsies handel en Active Belegging eenvoudige moet wees - dit is regtig eenvoudig. maar ek haat die manier sy altyd voorgestel as 'n mitiese eenhoring net om bijhorend by deur ons gewone sterflinge. Wat gebeur as jy eintlik kan handel met 'n minimale kennis en tyd (dws. Regoor die dagtaak) Die gebruik van 'n strategiese korttermyn belegging benadering dis groot op die verskaffing van waarskynlikheid gegrond ambagte. Klik amp Begin jou 30 dae private afrigting gtgt baboab Waarskynlikheid gebaseer ambagte toelaat om ambagte wat 'n verwagte suksessyfer 67 het Combing waarskynlikheid gebaseer uitkoms met 'n gemeenskaplike kartering skoolhoofde vind kan jy jou potensiaal en jou sukses te ontplof. Leer om te handel met 67 waarskynlikheid van sukses gtgt baboab Vergeet Forex (die wisselvalligheid net isnt daar op die oomblik en has not daar sedert 2010 reeds) Vind meer oor die ontwikkeling van geleenthede wat die volgende 10 jaar van handel sal oorheers. Dink dat dit die laaste verklaring vir 'n oomblik. Ek het meer as 12 jaar wat spesialiseer in Forex amp gesê om dit te vergeet moet boekdele spreek. Hoekom stop die kort weergawe is dat Im 'n handelaar, nie 'n Forex of Futures of Stock handelaar. Im net op soek na die geleentheid om handel te dryf. Vir baie jare was daar nie regtig nodig om te kyk na ander as Forex baie dinge. Toe die wisselvalligheid (as gevolg van KE) opgedroog. Heeltemal. Die beweeg ons gesien terug in 2004 is net nie daar nie soos ons is gelukkig om 'n soortgelyke beweging oor 'n 3 weke lank sien. Crazy Sy lankal vir 'n verandering en om ander markte handel te dryf. Ons noem dit terug in 2003 en Im hoop om dieselfde ding weer doen en vanaf 2010 Ek het gefokus op ander dinge. Deur Oktober 2013 is ek almal wat wou saam met my as ek my eie handel oorgedra oorgang. Deur September 2014 Im nou 100 omgeskakel na aandele en aandele-opsies handel - en dit is waar ek die geleentheid om voordeel te trek uit die komende geleentheid gebruik maak in 'n uitbreiding in wisselvalligheid sien. Dit moet 'n paar awesome geleentheid te gee oor die volgende 5-10 jaar voordat ek nodig het om te herevalueer. (Natuurlik toe Griekeland trek uit die EU FX sal baie interessant weer baie vinnig) Deesdae Im fokus op hierdie hoë Probabiltiy Trading geleentheid eerder as gebons op oor hoe goed Forex was 10 jaar gelede. Kom ons kyk vorentoe en handel wat sal goed oor die volgende 10 jaar te wees. Alternatiewelik, druk antwoord of voeg my op Skype newtron-bom Daar is nie te veel verskil van gister amp dus nie 'n beduidende verandering in commentary. About handel strategieë Phil Newton is 'n voltydse bemarker en Handelaars afrigter en is welbekend in die handel gemeenskap . Sedert 2002 is hy besig met Live Trading amp Opleiding en het gehelp om duisende van die handelaars begin en ontwikkel hulself as ernstige Handelaars. Phil begin handel toe hy agtien was en is self geleer, innoverende handelaar. Terwyl hy het 'n uitgebreide kennis van konvensionele tegniese ontleding, het Phil 'n metode van handeldryf wat hom toegelaat het om sy lewe te maak as 'n handelaar oor baie jare ontwikkel. Hy het ook die hoofrol in verskeie handel publikasies soos New Trader FAQ8217s geredigeer deur John Forman en het eienskappe baie keer in 'n paar handel publikasies. Nou Phil maak sy lewendige handel toeganklik vir mede-handelaars wat wil om te sien hoe hy dit doen. Die hoof webwerf kan hier 8211 gevind Trading Strategiestrading-strategies. info (Philip Newton) Review Besoek webwerf Phil is 'n top bakkies. Ek het my ingeskryf vir die gratis inligting oor die webwerf 'n paar jaar gelede, maar is af deur die korter tydsraamwerke sit. Uit nuuskierigheid, ek geteken het onlangs en herlees die materiaal. Phil is die handel 'n nuwe strategie wat ingepas met my werksdag so ek lees. Soos gewoonlik, die vrye materiaal op die perseel was goed, maar ek nodig het om te sien dit in die praktyk so ingeskryf vir die handel kamer sit. Phil stel 'n daaglikse handel plan en gaan deur die kaarte met betrekking tot die strategie. As jy enige vrae het, is hulle daar en dan beantwoord, of in die handel kamer gedurende die dag, of deur Skype. Op die dag loop deur, as jy 'n vraag, Phil dalk die vraag gooi terug na jou sodat jy die grafiek kan deurdink behulp Phils strategie - jy eintlik onderrig jouself Daar is ook 'n goeie groep handelaars in die kamer wat elk help ander. Om voordeel te trek uit die handel kamer, moet jy in staat wees om aan te meld in Londen uur, maar die terrein is 'n besoek as jy kan nie die moeite werd. Ek kan hierdie diens nie genoeg aanbeveel - beslis draai my handel rondom. -) Ek het 'n bietjie situasie met Phil, want ek woon in Toronto, gekontak ek hom en gevra of die kamer 'n voordeel vir my sal wees. Hy het gesê die meeste geneig NR. maar hy het gesê dat hy 'n vinnige herhaling sal doen wanneer die kamer begin die VSA sessie. Ek betaal 280 vir 3 maande (ek het om te sê dat sy 'n goeie prys) egter im nie in die ruimte vir die volle dag (London VSA) sessie. Ek het by die kamer vir 'n week en didnt die herhaling na Londen sessie sien, so ek het gevoel dat ek enige voordeel wat in die kamer nie sal hê, sodat ek gekontak Phil vra vir 'n terugbetaling vir 'n bietjie geld terug. die antwoord was nie. en hy beskuldig my dat ek hom speel. so vir my ek gestop om toegang tot die kamer en ek beskou as die geld verloor het. vir my as hy nie net oor geld wat hy eerlik moet wees en terugbetaal my 'n paar van my geld terug. wees versigtig met enige handel wat jy maak met hom. Londen, Verenigde Koninkryk Ek was in die handel kamer gedurende Augustus en September 2011 en het gemeng standpunte oor die kamer, ek verhandel 'n lewendige rekening sodra volle bemeester die opstelling: Phil word gewy aan die webwerf en beskik oor 'n goed geloop live handel kamer. Hy verduidelik die strategie en het 'n baie agtergrond inligting op sy webwerf om jou te help om insae te verkry in dit. - Ongelukkig vir my 'n meganiese strategie net wasnt 'n geskikte. Die spesifieke reëls het teen my opleiding persoonlikheid soos ignoreer RED nuusgebeure (behalwe 3), ignoreer ronde getalle en verskeie ander basiese beginsels wat ek geleer het. - Na aanleiding van die strategie om die brief, het ek gestop uit meer kere as wat ek kan onthou met stop outs slaan jy op volle posisie grootte en die hardlopers afgeskaal word. So alhoewel jou pit telling goeie mag wees wat jy nodig het om te kyk na jou bank om te besluit of sy winsgewend te maak. Vir my was nie dit winsgewend en so ek die kamer verlaat. Dit was nie 'n groot uitgawe vir die paar maande, so was nie die einde van die wêreld en 'n nuttige ervaring van 'n lewendige handel kamer, maar net nie 'n styl van handel wat geskik of vir my gewerk het. Walmer, Kent, Engeland Ive is 'n lid van Phils webwerf en sy lewendige handel kamer vir ongeveer 3 maande nou. Ek hou van om te dink aan myself as 'n ervare handelaar, 'n ordentlike lewe handel voltydse gemaak het vir 5 van die laaste 8 jaar. Ive bekend oor Phil vir 'n lang tyd en het besluit dat, toe ek vanjaar oorgeskakel na handel forex, kan hy 'n goeie mentor wees. Sover betrokke Im dit was 'n groot besluit. My verwagting van hoeveel pitte Ek kan verdien in 'n maand het aansienlik toegeneem. Geen vuurwerke, net goeie soliede handel metodes, reëls, handel dissipline en geldbestuur. Heel eenvoudig, dit werk. Omdat ek die vertroue in die metode is groot, want selfs die handel deur middel van slegte tye, kry wat emosionele skop jy nie wanneer jy pitte verloor, want die vertroue is daar dat jy dit sal maak. En jy doen. Phils webwerf het die meeste van die materiaal wat nodig is om sy strategie te handel. Die vreemde klein detail ontbreek dalk of nie heeltemal op datum is. Ek persoonlik dont care oor wat - as jy dit nie gebruik te maak van die live handel kamer wat jy is op groot skaal mis te loop. Beide in terme van opvoeding en die voordeel van Phils instink, afkomstig van sy jare van die saak, wanneer so ver Ive hom gesien voorspel groot beweeg en reg oor 9 keer uit 10. Ek het die tradisionele roete baie deurgaan wanneer leer om handel aanvanklik. Baie van die verskillende metodes, betaal ghoeroes om my te leer hoe om dit te doen, koop boeke en kursusse. Dit het my 18 maande voor ek 'n goeie lewe. Ek glo opreg as id Phil gevind dan sou ek gewees het om dit te doen binne 3 maande. Enige nuwe handelaar gelukkig genoeg om te struikel oor hom het my afguns. Ek is die handel wit Phil Newton vir twee maande nou. Sy opleiding kamer, strategie en video's is, in my eerlike opinie, is die beste strategie wat ek oor in beide benadering tot inskrywings in die mark sowel as geld en handel bestuur gekom het. Hy is vrygewig met sy tyd en sy ervaring en kundigheid in forex. Enige handelaar, of nuwe handel of 'n ou hand, moet iets waardevols weg van Phils daaglikse sessies neem. Sy verbintenis tot sy studente is bewonderenswaardig en sy dissipline in die neem van sy ambagte is iets al handelaars moet streef. Ek sou raai sy handel ruimte vir enigeen wat na waarheid belangstel in die leer om 'n beter, indien dit nie 'n groot, handelaar wees. Ek gaan my resensie nie baseer op die hoeveelheid geld wat Phil moet hark in (sien kommentaar hieronder) as die bedrag is nie my besigheid. Ek sal dit koers op gehalte. Die video's is uitstekend asook die teks wat hulle vergesel. Phil reageer op e-pos in 'n tydige wyse. Die lewendige traderoom was nie vir my nie. Ander deel van die wêreld, sodat ek nooit die volle voordeel. Phil is 'n paar keer afwesig maar om eerlik te wees, stel hy dat, by voorbaat, dat dit kan gebeur weens gesondheidsredes. Die setups is nie baanbrekerswerk maar vir een of ander rede, Phil verduidelik dinge op 'n manier wat youd hard gedruk word om dit nie te verstaan. Tog het hy sopas 'n nuwe strategie, kon minder oor die naam omgee, wat die uitvoering van baie ordentlik toe hy vashou aan die plan. Goeie site. Groot inligting. Die prys hang af van wat jy voel as te veel / min. Ek het nie 'n probleem vernuwing Ek kon die handel met Phil vir 'n paar maande in die lewe kamer, maar moes verlaat as gevolg van my skedule. Phil is awesome, 'n hoogs gedissiplineerde en suksesvolle handelaar, speel die mark soos konsertpianis speel 'n klavier. Hy plaas en bestuur ambagte amper so vinnig as wat hy praat, so dit kan 'n paar konsentrasie neem om tred te hou. Sommige wenners, 'n paar verloorders, aan die einde van die dag is daar gewoonlik pitte in die bank. Jy sal verwag word om 'n werk te doen, leer die metodes, bestuur, en alles wat 'n goeie handelaar maak. Phil volg sy beproefde strategieë om die brief, sonder vrees of huiwering. 'N fantastiese voorbeeld van wat ek glo maak 'n groot handelaar. Phil is een van regtig 'n klasonderwyser, het 'n groot geduld te maak newbie verstaan ​​die basiese beginsels. Daar is geen lepel voer, individu het om te besef en te leer dit wat in gedagte sal staan ​​as 'n sterk fondament. Phil het baie help en gee persoonlike aandag aan individue en stel voor dat die beste moontlike manier te benader. Ek was in sy lewe handel ruimte vir twee maande, ek was baie gelukkig en begin handel lewendige rekening parallely en wou myself probeer om aansoek te doen wat ek geleer het uit Fil. Iam baie gelukkig en sou aanbeveel vir my vriende. Im doen nou baie goed. UPDATE: was 'n lid van die begin af. Gebly met Phil vir 9 maande. In daardie tyd het ek konsekwent winsgewend te maak. Ek het as ek gereed om dit alleen te gaan voel. Ek handel nog sy setups en vind hulle winsgewend te maak. die geld en tyd werd. beveel hom 2007/09/22 5 Stars Phils die man Im 'n lid van sy handel kamer en die man het 'n baie meganiese benadering tot die handel wat enigiemand kan leer. Sy oproepe is live en hy maak konsekwent 'n wins te maak. Sy strategieë is eenvoudig om te verstaan ​​en te genereer 100-150 pitte meeste dae. Hy handel dryf ook Dow Futures met behulp van scalping strategieë. Cant beveel die man om genoeg. Goeie webwerf ook, maar jy kry alles wat jy nodig het om te weet in die handel kamer in elk geval. Die kamer loop uit 06:00 GMT en eindig ongeveer 04:00. Kry widget kode Forex resensie Forex Performance Toetse Forex Traders Court Forex Trading Onderwys en Gemeenskap Forum Forex Calendar en gereedskap kopieer kopiereg www. ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale law. Posted deur w el 8211 vir die eerste keer in 'n lang tyd Maandag lyk byna die helfte interessante en ons is reeds begin om 'n bietjie beweging te sien. Ondanks die feit dat assessering verskyn dinge om nog baie stadig en traag in hierdie eerste kwartaal van die jaar wees. Daar is beslis 'n beduidende hoeveelheid ander optrede elders as die primêre fokus van hierdie gratis nuusbrief EURJPY is 8211 nog tekens van wat in 'n redelik groot verskeidenheid. Ons is tans op 'n goeie plek vir 'n elke manier handel keuse. GBPJPY is ook in 'n groot verskeidenheid. Ek dink nie dat assessering maak te veel verskil as sy regtig wyd en prys neig mooi binne daardie range8230 tans op soek na kortbroek EURUSD 8211 besig om 'n baie meer interessant wat voorheen in die year8230 sal dit voortgaan New kort aanwysings opstel vir my. GBPUSD 8211 Hierdie hele areavis 'n gemors en Im voort om dit te vermy. Dow 8211 My Darling Dow8230 pragtige chart8230 pragtige profits8230 nog kort en soek vir 'n kort Hierdie bladsy is van tyd tot tyd deur die dag opgedateer. Gaan asseblief terug gereeld Die GBP / USD versterk deur meer as 50 pitte kort ná die Verenigde Koninkryk weer verras met 'n sterker as verwagte makro-ekonomiese data. Deur 10:25 GMT, die GBP / USD verhandel teen 1,6714. Britse industriële produksie het met 0,9 persent in Februarie volgens die Kantoor vir Nasionale Statistieke (US) en 8230 Die paar het onder 'n vierdaagse lae verlede week, dus sal dit nie vreemd wees om 'n terugkeer na laaste month8217s laag op 1,6461 sien . 'N tempo van daardie vlak sal 'n lomp sein wat ons lei tot 'n skuif na 1,6248, die 200-daagse bewegende gemiddelde oorweeg word. Ons het nie 'n lomp sein verwag terwyl handel below8230 M aandag toon tekens van weer 'n mooi stadige begin tot die week. Dit het 'n gemeenskaplike tema vir nou byna 12 maande en het een van die langste dag temas was / tendens siklusse Ive opgemerk in al my jare van soek na Forex. gesê dat dit die dollar pryse al blyk te wees in 'n moeras en dit mag dalk net die moeite werd wees op soek na 'n paar van die meer eksotiese kruis tariewe vir 'n paar beweging en as jy nie so doen reeds dan oorweeg verskillende markte te jou handel swembad verbreed. EURUSD 8211 nie verbasend dat ons sien reekse weer ontwikkel. 'N effense afwaartse kanaal met pryse oorblywende slordige GBPUSD 8211 begin ook 'n baie soos EURUSD kyk in dat die morsige en beslis nie wys enige tekens van trending op die oomblik. eenvoudig blaai terug op die grafiek 'n paar maande en jy sal gou sien presies wat ek bedoel YM Futures 8211 The Stock indekse weer is die verskaffing van 'n paar van die beter beweging. Hierdie patroon is ook in 'n verskeidenheid maar wyd genoeg om handel te oorweeg net vaar uit die hoogtepunte van die afgelope paar dae het verskaf 'n paar ongelooflike resultate soos ons almal het opgemerk. Nou is ons op soek na 'n breek en hopelik die begin van 'n paar meer konsekwent trending bewegings. GBPJPY 8211 daarby verby uit verlang om kortbroek baie mooi. Im hoop om te sien sommige deurvolg van Vrydae verkoop. EURJPY - daarby het na verlang om kortbroek baie mooi. Im hoop om te sien sommige deurvolg van Vrydae verkoop. Hierdie bladsy is van tyd tot tyd deur die dag opgedateer. Gaan asseblief terug gereeld D ie Markte lyk nog baie onrustig wees en al vanjaar gewees het. Prys beweeg, maar hulle net nie blyk te wees handhawing langer termyn rigting moves8230 algemeen bekend as 'n tendens. ten minste nie vir meer as 'n paar dae of 'n paar honderd punte Gelukkig het die winste nog daar, maar ons het nie die luukse van iets interessant elke dag of elke ander dag vir die saak sien en gegewe dieselfde onrustig gedrag is dit baie verstandig baie selektief met wat beskikbaar is EURUSD 8211 Im uitroep van 'n reeks op hierdie still8230 baie gemors en baie stekelrige te wees. Die sinvolle ding om te doen is om te wag vir 'n stewige stap in enige rigting YM Dow mini toekoms. Beste grafiek daar buite op die moment8230 'n paar pragtige reeks handel bloot om 'n ommekeer van die reeks grense het 'n paar van die beste ambagte wat vanjaar tot dusver al is daar geen vaste enkele rigting. GBPUSD 8211 steeds ook om te draai uittrek. prys in konflik met die strategie op die oomblik en ek is wag vir dinge om te reël om. Tans Im wag EURJPY 8211 Ook flip uittrek, maar om dit te doen oor 'n groter verskeidenheid. Ons kan sien dat die prys is besig om te wys 'n paar tekens van trending gedrag, maar soos altyd op die oomblik is dit 'n kwessie van dit sal voortgaan. Op die oomblik is ons op vlakke op die grafiek wat sy stel 'n goeie plek vir dit om te draai. Versigtigheid is nodig vir nuwe bedrywe of eenvoudig te bestuur bestaande bedrywe en dit is wat Im doen nou GBPJPY 8211 gee ons 'n mooi eenvoudige en skoon breek uit movement. Similar om EURJPY al die pryse is op vlakke waar ons 'n draai en hierdie skuif uitlaat self kon sien . Hierdie bladsy is van tyd tot tyd deur die dag opgedateer. Gaan asseblief terug gereeld navigasie Post


No comments:

Post a Comment